Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με τις κινεζικές βιομηχανίες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων BYD και Chery Automobile για εργοστασιακές επενδύσεις στη χώρα, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Βιομηχανίας Φατίχ Κατσίρ σε συνέντευξή του στο Bloomberg News. Η εξέλιξη αυτή καταγράφεται ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διεξάγει έρευνα για το αν τα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα λαμβάνουν επιδοτήσεις, οι οποίες στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό και απαιτείται η επιβολή επιπλέον δασμών. «Θα θέλαμε να ολοκληρώσουμε τις συνομιλίες το συντομότερο δυνατόν. Έχουμε προχωρήσει πολύ και με τους δύο», δήλωσε ο Κατσίρ, σύμφωνα με το Bloomberg, προσθέτοντας ότι διεξάγονται επίσης χωριστές διαπραγματεύσεις με την SAIC Motors, στην οποία ανήκει η MG Motor, καθώς και με την Great Wall Motor. «Υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον από παγκόσμιες μάρκες για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Τουρκία. Η συμμετοχή της Τουρκίας στην τελωνειακή ένωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξακολουθεί να είναι μεγάλο πλεονέκτημα για πολλές παγκόσμιες μάρκες», είχε δηλώσει προηγουμένως ο Κατσίρ. Το 2023 η Τουρκία είχε επιβάλει πρόσθετους δασμούς 40% […] Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με τις κινεζικές βιομηχανίες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων BYD και Chery Automobile για εργοστασιακές επενδύσεις στη χώρα, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Βιομηχανίας Φατίχ Κατσίρ σε συνέντευξή του στο Bloomberg News. Η εξέλιξη αυτή καταγράφεται ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διεξάγει έρευνα για το αν τα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα λαμβάνουν επιδοτήσεις, οι οποίες στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό και απαιτείται η επιβολή επιπλέον δασμών. «Θα θέλαμε να ολοκληρώσουμε τις συνομιλίες το συντομότερο δυνατόν. Έχουμε προχωρήσει πολύ και με τους δύο», δήλωσε ο Κατσίρ, σύμφωνα με το Bloomberg, προσθέτοντας ότι διεξάγονται επίσης χωριστές διαπραγματεύσεις με την SAIC Motors, στην οποία ανήκει η MG Motor, καθώς και με την Great Wall Motor. «Υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον από παγκόσμιες μάρκες για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Τουρκία. Η συμμετοχή της Τουρκίας στην τελωνειακή ένωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξακολουθεί να είναι μεγάλο πλεονέκτημα για πολλές παγκόσμιες μάρκες», είχε δηλώσει προηγουμένως ο Κατσίρ. Το 2023 η Τουρκία είχε επιβάλει πρόσθετους δασμούς 40% ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ηλεκτρικά οχήματα, Τουρκία