Από την τιμή του λαδιού που έχει αυξηθεί υπερβολικά λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων, μέχρι πιο πρόσφατα την τιμή του κακάο που έχει μετατρέψει πολλά πασχαλινά γλυκίσματα σε πολυτέλεια, οι καταναλωτές βλέπουν καθημερινά το κόστος του καθημερινού τους καλαθιού να ανεβαίνει σημαντικά. Δυστυχώς, πολλοί φτάνουν στο συμπέρασμα ότι με τα ίδια χρήματα που κάποτε θα αγόραζαν πολλά περισσότερα πράγματα τώρα φαίνεται να αγοράζουν λιγότερα. Ωστόσο, παρά τις δυσκολίες, η προσπάθεια για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων παραμένει ζωτική για την εξασφάλιση ενός βελτιωμένου τρόπου ζωής. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, υπάρχουν ορισμένες εταιρείες που επανειλημμένα στέκονται στο πλευρό των καταναλωτών και αναλαμβάνουν μέτρα για την οικονομική στήριξη και ελάφρυνση όλων μας. Έτσι σε μια εποχή όπου η ελληνική οικονομία και κατά συνέπεια και η οικιακή οικονομία αντιμετωπίζουν καθημερινές προκλήσεις, η ΑΒ συνεχίζει να δείχνει έμπρακτα τη στήριξη της προς τους καταναλωτές της, προσφέροντας σταθερά χαμηλές τιμές σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία προχώρησε στη μείωση τιμών σε επιπλέον 3.000 […] Από την τιμή του λαδιού που έχει αυξηθεί υπερβολικά λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων, μέχρι πιο πρόσφατα την τιμή του κακάο που έχει μετατρέψει πολλά πασχαλινά γλυκίσματα σε πολυτέλεια, οι καταναλωτές βλέπουν καθημερινά το κόστος του καθημερινού τους καλαθιού να ανεβαίνει σημαντικά. Δυστυχώς, πολλοί φτάνουν στο συμπέρασμα ότι με τα ίδια χρήματα που κάποτε θα αγόραζαν πολλά περισσότερα πράγματα τώρα φαίνεται να αγοράζουν λιγότερα. Ωστόσο, παρά τις δυσκολίες, η προσπάθεια για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων παραμένει ζωτική για την εξασφάλιση ενός βελτιωμένου τρόπου ζωής. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, υπάρχουν ορισμένες εταιρείες που επανειλημμένα στέκονται στο πλευρό των καταναλωτών και αναλαμβάνουν μέτρα για την οικονομική στήριξη και ελάφρυνση όλων μας. Έτσι σε μια εποχή όπου η ελληνική οικονομία και κατά συνέπεια και η οικιακή οικονομία αντιμετωπίζουν καθημερινές προκλήσεις, η ΑΒ συνεχίζει να δείχνει έμπρακτα τη στήριξη της προς τους καταναλωτές της, προσφέροντας σταθερά χαμηλές τιμές σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία προχώρησε στη μείωση τιμών σε επιπλέον 3.000 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΒ Βασιλόπουλος