Οι τεχνολογίες εξελίσσονται διαρκώς και στον κλάδο των καυσίμων με στόχο τα αυτοκίνητα να διανύουν όλο και περισσότερα χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ τους.
Η εξέλιξη των καυσίμων συμβαδίζει με εκείνη των θερμικών κινητήρων με τις εταιρείες πετρελαίου να να προσπαθούν να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παρουσιάζοντας η κάθεμια τη δική της βελτιωμένη σύνθεση που υπόσχεται, πιο καθαρή και αποδοτική λειτουργία του κινητήρα αλλά και λιγότερες βλάβες.
Αναφορικά με τα καύσιμα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάθε εταιρείας πετρελαιοειδών είναι τα χημικά πρόσθετα που αναμιγνύει στη βενζίνη και το πετρέλαιο και ένα από αυτά υπόσχεται να αυξήσει σημαντικά την αυτονομία.
Ειδικότερα, η ισπανική πολυεθνική εταιρεία μεταφοράς και αποθήκευσης καυσίμων Exolum, η οποία δραστηριοποιείται στις αγορές της Ισπανίας, της Ολλανδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, προσθέτει στη βενζίνη που διαχειρίζεται το δικό της χημικό πρόσθετο που έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδιότητα.
Το συγκεκριμένο πρόσθετο μειώνει τον αφρό που δημιουργείται κατά τον ανεφοδιασμό ενός αυτοκινήτου. Μπορεί κάτι τέτοιο να μοιάζει απλό ωστόσο η δημιουργία αφρού κατά τον ανεφοδιασμό μειώνει επί της ουσίας την ωφέλιμη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ προσωρινά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μπαίνει λιγότερη βενζίνη από όση θα χρειαζόταν για να γεμίσει εντελώς το ντεπόζιτο.
Με το δικό της χημικό πρόσθετο η Exolum υπόσχεται αύξηση αυτονομίας ακόμη και έως 10% λόγω της μείωσης της δημιουργίας αφρού στο ντεπόζιτο που μπορεί έτσι να γεμίσει με περισσότερη βενζίνη. Να σημειωθεί ότι και άλλες εταιρείες καυσίμων χρησιμοποιούν χημικά πρόσθετα για τη μείωση του αφρού, κυρίως στο πετρέλαιο.