Ολοένα και πιο επιθετική γίνεται η γαλάζια προεκλογική στρατηγική όσο πλησιάζουμε στην 9η Ιουνίου, ημέρα διεξαγωγής των ευρωεκλογών, με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή κρατώντας τα ηνία της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ και τα κορυφαία στελέχη της παράταξης να οργώνουν παράλληλα τη χώρα κινητοποιώντας τους ψηφοφόρους του κόμματος και μεταφέροντας το μήνυμα των εκλογών εστιάζοντας στο ευρωπαϊκό αποτύπωμα των μεγάλων αλλαγών που δρομολογούνται στη χώρα. Ωστόσο, πέντε είναι τα γαλάζια «κλειδιά» με τα οποία επιχειρεί η ΝΔ να «ξεκλειδώσει» την πρόθεση ψήφου του εκλογικού σώματος απευθυνόμενη σε παραδοσιακούς αλλά και νέους ψηφοφόρους. Ο γαλάζιος πήχης είναι το 33% με τα τελευταία στοιχεία από τις δημοσκοπήσεις είναι ευοίωνα, ωστόσο για να επιτευχθεί ή ακόμα και να ξεπεραστεί ο εκλογικός αυτός στόχος απαιτείται πλήρης χαρτογράφηση του εκλογικού σώματος, μελέτη των ισορροπιών, έμφαση στα γαλάζια κάστρα και αποδόμηση των πολιτικών αντιπάλων. Τα 4 + 1 γαλάζια «κλειδιά» Η στρατηγική της ΝΔ επικεντρώνεται στους παρακάτω στόχους: επιχείρηση συσπείρωσης κινητοποίηση του […]