Πώς λειτουργεί ένα αστικό λεωφορείο υδρογόνου στη χώρα μας; Τελικά αυτό το καύσιμο αποτελεί μια εναλλακτική μορφή ενέργειας που μπορεί να συνδράμει στην απαιτούμενη εξασφάλιση του πράσινου μέλλοντος στις μεταφορές και που επιτάσσει η διαπιστωμένη αύξηση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης; Με τι κατανάλωση κινείται το λεωφορείο υδρογόνου και ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματά του; Τις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά και όχι μόνο, θα δώσουν τα πιλοτικά δρομολόγια του λεωφορείου υδρογόνου που βρίσκεται στη χώρα μας στο πλαίσιο του 3ου JIVE Roadshow (17/5-6/6) και το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη. Το αστικό λεωφορείο υδρογόνου, παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της εκδήλωσης που συνδιοργάνωσαν το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και οι Οργανισμοί Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ) και Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ), υπό την αιγίδα του Yπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στόχος είναι το αστικό λεωφορείο υδρογόνου να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Κοζάνη, στην Αθήνα και στην Πάτρα, έτσι ώστε […] Πώς λειτουργεί ένα αστικό λεωφορείο υδρογόνου στη χώρα μας; Τελικά αυτό το καύσιμο αποτελεί μια εναλλακτική μορφή ενέργειας που μπορεί να συνδράμει στην απαιτούμενη εξασφάλιση του πράσινου μέλλοντος στις μεταφορές και που επιτάσσει η διαπιστωμένη αύξηση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης; Με τι κατανάλωση κινείται το λεωφορείο υδρογόνου και ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματά του; Τις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά και όχι μόνο, θα δώσουν τα πιλοτικά δρομολόγια του λεωφορείου υδρογόνου που βρίσκεται στη χώρα μας στο πλαίσιο του 3ου JIVE Roadshow (17/5-6/6) και το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη. Το αστικό λεωφορείο υδρογόνου, παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της εκδήλωσης που συνδιοργάνωσαν το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και οι Οργανισμοί Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ) και Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ), υπό την αιγίδα του Yπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στόχος είναι το αστικό λεωφορείο υδρογόνου να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Κοζάνη, στην Αθήνα και στην Πάτρα, έτσι ώστε ΕΛΛΑΔΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, αστικό λεωφορείο, Θεσσαλονίκη, υδρογόνο