Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης αφού οι πυραυλικές επιθέσεις από τους αντάρτες Χούθι εναντίον της διεθνούς ναυτιλίας συνεχίζονται, με τελευταίο πλήγμα την πυραυλική επίθεση εναντίον ελληνόκτητου φορτηγού πλοίου χωρίς θύματα ή ζημιές. Οι επιθέσεις σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας μείωσαν την κυκλοφορία μέσω της διώρυγας του Σουέζ, της συντομότερης θαλάσσιας οδού μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω της οποίας περνάει κανονικά περίπου το 15% του παγκόσμιου όγκου του θαλάσσιου εμπορίου. Αντ’ αυτού, αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν στρέψει πλέον τα πλοία τους γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας. Αυτό μεταφράζεται για τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αύξηση των χρόνων παράδοσης κατά 10 ημέρες ή και περισσότερο, υψηλότερο κόστος για τη ναυτιλία και έλλειψη χωρητικότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του εμπειρογνώμονα του κλάδου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων John D. McCown, η λωρίδα Ασίας-Ευρώπης αντιπροσωπεύει περίπου το 25% των παγκόσμιων μιλίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και η αύξηση κατά ένα τρίτο της τυπικής απόστασης ταξιδιού έχει ως αποτέλεσμα την απορρόφηση της […] Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης αφού οι πυραυλικές επιθέσεις από τους αντάρτες Χούθι εναντίον της διεθνούς ναυτιλίας συνεχίζονται, με τελευταίο πλήγμα την πυραυλική επίθεση εναντίον ελληνόκτητου φορτηγού πλοίου χωρίς θύματα ή ζημιές. Οι επιθέσεις σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας μείωσαν την κυκλοφορία μέσω της διώρυγας του Σουέζ, της συντομότερης θαλάσσιας οδού μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω της οποίας περνάει κανονικά περίπου το 15% του παγκόσμιου όγκου του θαλάσσιου εμπορίου. Αντ’ αυτού, αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν στρέψει πλέον τα πλοία τους γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας. Αυτό μεταφράζεται για τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αύξηση των χρόνων παράδοσης κατά 10 ημέρες ή και περισσότερο, υψηλότερο κόστος για τη ναυτιλία και έλλειψη χωρητικότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του εμπειρογνώμονα του κλάδου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων John D. McCown, η λωρίδα Ασίας-Ευρώπης αντιπροσωπεύει περίπου το 25% των παγκόσμιων μιλίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και η αύξηση κατά ένα τρίτο της τυπικής απόστασης ταξιδιού έχει ως αποτέλεσμα την απορρόφηση της Διεθνής οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, εμπορευματοκιβώτιο, Ερυθρά Θάλασσα