«Η κακοκαιρία Bora δοκίμασε τις αντοχές του νησιού μας, αφήνοντας πίσω της πολλές ζημιές και προκλήσεις, ειδικά σε δίκτυα και υποδομές. Σε αυτές τις κρίσιμες συνθήκες, η Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Ρόδου αναλαμβάνει δράση και ζητάει τη συνδρομή όλων μας, με αίσθημα ευθύνης και δέσμευση για την επίλυση των προβλημάτων η οποία θα επέλθει με την αποτύπωση του συνόλου των ζητημάτων που προέκυψαν από τη θεομηνία, αλλά και καθημερινά προβλήματα που θα συναντήσουμε στο μέλλον.
Η Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Ρόδου, για την καλύτερη και ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων, αλλά και για τη βέλτιστη εξυπηρέτησή σας, ενεργοποιεί άμεσα την εφαρμογή SmartVille, μέσω της οποίας μπορείτε εύκολα να υποβάλλετε σαφείς αναφορές για προβλήματα υδροδότησης, αποχέτευσης, φρεατίων, λακκούβων και πολλών άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε στο νησί μας.
Στην εφαρμογή, εμπεριέχεται η χρήση χαρτογραφικής σήμανσης, φωτογραφιών και περιγραφών, με τις οποίες εντοπίζουμε άμεσα τις βλάβες και προχωράμε σε λύσεις το συντομότερο δυνατό.
Πρόσθετες λειτουργίες: Στις αρχές Ιανουαρίου 2025, το SmartVille θα επεκτείνει τις δυνατότητές του, προσφέροντας e-Bill, ηλεκτρονικές πληρωμές λογαριασμών, παρακολούθηση κατανάλωσης νερού και υποβολή αιτήσεων online, ενισχύοντας την καθημερινή εξυπηρέτησή σας. Την εφαρμογή μπορείτε να την κατεβάσετε σε Android και IOS συσκευές, αλλά και μέσω της ιστοσελίδας my.smartville.gr εντελώς δωρεάν.
Στη Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Ρόδου, δουλεύουμε καθημερινά για την αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα και τις υποδομές, ώστε να επαναφέρουμε την κανονικότητα το συντομότερο δυνατό. Μαζί, μπορούμε να ξεπεράσουμε κάθε πρόκληση».