Το 70% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων τροφίμων αναφέρει την αντιμετώπιση της πίεσης κόστους και περιθωρίου κέρδους ως κορυφαία προτεραιότητα, ενώ 1 στους 2 καταναλωτές συνεχίζει να αναζητά τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας «State of Grocery Europe» η οποία εξετάζει τις πιο διαδεδομένες τάσεις που θα επηρεάσουν τον κλάδο των καταστημάτων και αλυσίδων τροφίμων από το 2024 και μετά. Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα ευρήματα της έρευνας, υπενθυμίζει ότι, η φετινή έκθεση, «Signs of Hope – The State of Grocery Retail 2024 in Europe», αποτελεί συνέχεια μιας συνεργασίας μεταξύ της McKinsey και της EuroCommerce και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στα στελέχη μια ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς και των μελλοντικών τάσεων. Για τους σκοπούς της έκθεσης, ρωτήθηκαν περισσότεροι από 12.000 καταναλωτές σε 11 ευρωπαϊκές χώρες και περισσότερα από 30 στελέχη του κλάδου τροφίμων από περισσότερες από 15 χώρες σε όλη την Ευρώπη, ενώ έδωσαν συνεντεύξεις διευθύνοντες σύμβουλοι μεγάλων […] Το 70% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων τροφίμων αναφέρει την αντιμετώπιση της πίεσης κόστους και περιθωρίου κέρδους ως κορυφαία προτεραιότητα, ενώ 1 στους 2 καταναλωτές συνεχίζει να αναζητά τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων. Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας «State of Grocery Europe» η οποία εξετάζει τις πιο διαδεδομένες τάσεις που θα επηρεάσουν τον κλάδο των καταστημάτων και αλυσίδων τροφίμων από το 2024 και μετά. Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα ευρήματα της έρευνας, υπενθυμίζει ότι, η φετινή έκθεση, «Signs of Hope – The State of Grocery Retail 2024 in Europe», αποτελεί συνέχεια μιας συνεργασίας μεταξύ της McKinsey και της EuroCommerce και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στα στελέχη μια ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς και των μελλοντικών τάσεων. Για τους σκοπούς της έκθεσης, ρωτήθηκαν περισσότεροι από 12.000 καταναλωτές σε 11 ευρωπαϊκές χώρες και περισσότερα από 30 στελέχη του κλάδου τροφίμων από περισσότερες από 15 χώρες σε όλη την Ευρώπη, ενώ έδωσαν συνεντεύξεις διευθύνοντες σύμβουλοι μεγάλων ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Βασίλης Κορκίδης, ΕΒΕΠ, καταναλωτές, τρόφιμα