Αγορά δύο ταχυτήτων τείνει να δημιουργηθεί στα καύσιμα, με τις τιμές στα νησιά να εμφανίζονται κατά 20 λεπτά ακριβότερες σε σχέση με αυτές στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Η μεγάλη αυτή διαφορά δεν μπορεί να δικαιολογηθεί μόνο από τα επιπλέον κόστη που προκαλούν τα μεταφορικά, αλλά είναι δεδομένο ότι συντρέχουν και άλλοι λόγοι που έχουν να κάνουν με τις στρεβλώσεις που υπάρχουν σε πολλές περιοχές, όπου ο ανταγωνισμός δεν λειτουργεί επαρκώς. Την ίδια στιγμή, και παρά το γεγονός ότι η διεθνής τιμή για το Brent έχει καταγράψει σημαντική αποκλιμάκωση από τα υψηλά επίπεδα και βρίσκεται σχεδόν 10 δολάρια το βαρέλι χαμηλότερα, οι τιμές στην αντλία δεν δείχνουν να ακολουθούν με την ίδια ένταση. Είναι χαρακτηριστικό ότι η συντριπτική πλειονότητα των πρατηρίων στο σύνολο της χώρας πουλάει την αμόλυβδη βενζίνη πάνω από 1,9 ευρώ το λίτρο και μόνο στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη θα βρει ο καταναλωτής τιμές κάτω από αυτό το επίπεδο. Η μέση τιμή […] Αγορά δύο ταχυτήτων τείνει να δημιουργηθεί στα καύσιμα, με τις τιμές στα νησιά να εμφανίζονται κατά 20 λεπτά ακριβότερες σε σχέση με αυτές στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Η μεγάλη αυτή διαφορά δεν μπορεί να δικαιολογηθεί μόνο από τα επιπλέον κόστη που προκαλούν τα μεταφορικά, αλλά είναι δεδομένο ότι συντρέχουν και άλλοι λόγοι που έχουν να κάνουν με τις στρεβλώσεις που υπάρχουν σε πολλές περιοχές, όπου ο ανταγωνισμός δεν λειτουργεί επαρκώς. Την ίδια στιγμή, και παρά το γεγονός ότι η διεθνής τιμή για το Brent έχει καταγράψει σημαντική αποκλιμάκωση από τα υψηλά επίπεδα και βρίσκεται σχεδόν 10 δολάρια το βαρέλι χαμηλότερα, οι τιμές στην αντλία δεν δείχνουν να ακολουθούν με την ίδια ένταση. Είναι χαρακτηριστικό ότι η συντριπτική πλειονότητα των πρατηρίων στο σύνολο της χώρας πουλάει την αμόλυβδη βενζίνη πάνω από 1,9 ευρώ το λίτρο και μόνο στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη θα βρει ο καταναλωτής τιμές κάτω από αυτό το επίπεδο. Η μέση τιμή Ελληνική οικονομία, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, καύσιμα, τιμές καυσίμων, τιμές πετρελαίου